„Čujem i zaboravim,
Vidim i sjetim se
Napravim i razumijem“
Kineska poslovica
ULOGA UČENIKA
Moto „napraviti i razumjeti“ u središte zanimanja stavlja postupke koji učenika potiču da aktivira svoje osobno iskustvo i kreativnost.Učenik postaje centar procesa, aktivni sudionik i bolje uspijeva pokazati svoju inicijativu i originalnost.Surađujući s ostalim učenicima razvija se sposobnost timskog rada.
ZAVRŠNI PROIZVOD
Put do završnog produkta, koji može biti u obliku postera, novina, priča, video zapisa, radio programa ili predstave podrazumijeva samostalan, studiozan rad na pojedinoj temi.
ULOGA NASTAVNIKA
Nastavnik nije apsolutni gospodar situacije, ali je važan „spiritusmovens“ – usmjerava tijekom rada i pruža orgaizacijsku pomoć u završnom projekt.
MOTIVACIJA
Projekti su bijeg od rutine razredne situacije i samim time visoko motivirajući. Pridodamo li tome samostalnost učenika i neformalnost metoda, razumljiva je radost rada na projektu.
RASPORED TEMA PO PREDMETIMA: [teme]